حوله دستی را باید پس از سه تا پنج بار استفاده شست

سازمان بهداشت جهانی (WHO) توصیه می کند که در صورت امکان از حوله حمامی برای از بین بردن باکتری ها تا حد امکان موثر استفاده شود.

ما همچنین از موسسه بهداشت عمومی مونته نگرو (IJZ CG) پرسیدیم که آیا این درست است که پس از شستن دست‌ها، باید از حوله کاغذی استفاده کنیم و تنها پس از آن از حوله استفاده کنیم.

اگر دست های خود را با دستمال خشک کرده اید، نیازی به استفاده ازحوله استخری نانو نیست دستمال کاغذی از نظر اپیدمیولوژیکی بهترین راه حل است، زیرا فقط یک بار می توان از آن استفاده کرد.

پس از استفاده دور ریخته می شود بنابراین یک دستمال کاغذی ایده آل است، اما اگر دستمال کاغذی وجود نداشته باشد، تنها در این صورت است که یک دستمال معمولی وارد بازی می شود.

البته، به محض اینکه چندین بار از اقلام خاصی استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که آن اقلام، از جمله حوله ها، حاوی میکروارگانیسم هایی باشند که محیط مناسبی برای آنها باشد.

حوله با سطوح بهینه رطوبت و دما، و همچنین ترکیب سطح وسیعی از الیاف که یک حوله از آن ساخته شده است،” موسسه بهداشت عمومی مونته نگرو در پاسخ خود می گوید.

در همین متن آمده است: «در شرایط عادی،  حوله دستی را باید پس از سه تا پنج بار استفاده شست. بنابراین، در این شرایط خاص، مطمئناً باید تعداد استفاده‌ها را به نصف کاهش دهید.»

شستن دست‌ها تا حد امکان مکرر و تعویض حوله، برای اطمینان از اینکه دست‌های شسته و تمیز به چیزی که روی حوله است، هر چه که باشد باکتری یا ویروس، آلوده نشده باشد، مطلوب است.

اپیدمیولوژیست ها می گویند پس از شستن دست ها باید از حوله آشپزخانه فانتزی عروس برای خشک کردن دست ها استفاده کنیم و در صورت باقی ماندن آب روی دست ها فقط از حوله استفاده کنیم.

  • منابع:
    1. After washing one’s hands, they should be dried with a paper towel, and towels should be washed more
  • تبلیغات: 
    1. مردی با کفش های خود برای همسرش خانه ساخت.
    2. میوه های خشک چه فوایدی دارند؟
    3. خرید مستقیم بالنگ خشک جهرم
    4. با استفاده از روش بسیار جالب می توانید کارت پایان خدمت خود را تعویض کنید