یک حوله حمام خوب باید چندین کار را همزمان انجام دهد

حوله های حمام ممکن است به عنوان یک ورودی معمولی در چک لیست حمام ایده آل شما به نظر برسند اما یک علم برای انتخاب حوله های مناسب وجود دارد.

یک حوله حمام خوب باید چندین کار را همزمان انجام دهد شما را به سرعت خشک کند، احساس خوبی (اگر نه فوق العاده) روی پوست شما داشته باشد، با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد و به اندازه کافی دوام داشته باشد تا سال ها دوام بیاورد.

افراد مختلف حوله‌های مختلف را راحت می‌بینند، بنابراین بهترین راه برای پیدا کردن ست حوله تن پوش هنرکه دوست دارید این است که آنها را لمس کنید (و حتی حوله‌های مورد علاقه‌تان را بشویید تا بفهمید که آیا این احساس ماندگار است یا خیر).

البته، همه نمی‌خواهند در حال حاضر با دست زدن به همه حوله حمامی کلاه دار فروشگاه به اطراف بروند، بنابراین اگر در مورد مواد مطمئن نیستید یا در حال خرید آنلاین هستید، دستورالعمل‌های اساسی وجود دارد که می‌توانید از آنها پیروی کنید.

به عنوان یک نویسنده ارشد در Wirecutter، سایت توصیه محصول متعلق به شرکت نیویورک تایمز، چهار سال است که حوله های حمام را بررسی می کنم.

در اینجا نحوه انتخاب بهترین ها برای خود و خانواده، با چند توصیه بر اساس آزمایش Wirecutter آورده شده است.

بهترین راه برای پیدا کردن مواد دلخواهتان این است که دسته ای از حوله حمامی زنانه را لمس کنید اگر از بازدید از چند فروشگاه ناراحت هستید و تا آنجا که ممکن است احساس می‌کنید، می‌توانید چندین حوله از شرکت‌های مختلف سفارش دهید تا در خانه مقایسه کنید اما این کار دشوارتر است.

مطمئن شوید که آن‌ها سیاست‌های بازگشت خوبی دارند تا آنچه را که دوست ندارید بازگردانید و از شستن حوله هایی که قصد بازگشت دارید خودداری کنید، زیرا این کار اکثر سیاست ها را باطل می کند.

تولیدکنندگان نرم‌کننده‌هایی را اضافه می‌کنند تا حوله تن پوش ارزان دخترانه جدید را نرم‌تر کنند (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح می‌دهیم)، بنابراین تا چند بار شستن حوله سخت است که بدانیم واقعاً چه حسی دارد.

با این حال، یک آزمایش اولیه در خانه یا در فروشگاه همچنان می تواند بگوید که چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید.

  • منابع:
    1. Don’t Just Buy Any Bath Towels. Here’s How to Pick the Right Ones
  • تبلیغات: 
    1. ساخت کنسانتره میوه
    2. آیا می دانستید در چین با زنبور چای خود را شیرین می کنند؟
    3. قفسه هایی با برچسب برای خرده فروشی
    4. فلفل دلمه ای از خانواده سولاناسه است