گچبری پیش ساخته پلی یورتان سرطان زاست

بهترین و موثرترین گچبری پیش ساخته پلی یورتان در بین تمامی محلول های گچ کاری موجود می باشد. وزن کمتر بر روی قاب ها باعث دوام و استحکام بیشتر آن ها می شود و در برابر خطرات طبیعی مانند زلزله محافظت بیشتری می کند.

گچ چیست، این فرآیند پوشاندن دیوارهای ناهموار، سطوح ناهموار در خانه ساختمانی و سایر سازه ها با مواد پلاستیکی به نام گچ یا ملات است. گچ غیر قابل احتراق است زیرا آب زیادی در آن وجود دارد.

سهولت کاربرد، راه حل های دیگر گچ کاری مانند گچ کاری سیمان شامل روش های زیادی از الک کردن شن و برداشتن شن های بزرگ تا مخلوط کردن آن با آب و به دست آوردن قوام دلخواه است.

بسیاری از روش ها با گچ وجود ندارد، همچنین اگر روی زمین بیفتد به راحتی تمیز می شود، برخلاف مخلوط ماسه و سیمان که به سختی جدا می شود.

گچبری

گچ بسیار کارآمد است و می توان آن را برای دستیابی به بافت، طرح و شکل در ترکیب با قاب های آلومینیومی تغییر داد.

گاهی اوقات زمانی که گچ یا سیمان روی سطح خارجی دیوار یا به منظور بهبود ظاهر یا محافظت در برابر عوامل جوی مانند گرمای باران و غیره، روی سطح خارجی دیوار اعمال می شود، به جای گچ کاری از اصطلاح رندرینگ استفاده می شود.

برای اینکه یک گچ خوب باشد، مواد گچ کاری باید دارای شرایط زیر باشد:

باید به پس‌زمینه بچسبد و در تمام تغییرات آب و هوایی به آن پایبند بماند. همچنین در تمام شرایط آب و هوایی باید امکان اعمال آن وجود داشته باشد.

در هنگام خشک شدن و گیرش نباید حجم آن منقبض شود. در غیر این صورت ترک می خورد و ظاهری نامناسب می دهد. باید ارزان و مقرون به صرفه باشد.

باید سخت و بادوام باشد و سطحی صاف، غیرجاذب و قابل شستشو با اثر تزئینی و دوام مورد نیاز ارائه دهد. باید عایق خوبی در برابر صدا و مقاومت بالایی در برابر آتش داشته باشد.

باید به طور موثر ورود یا نفوذ رطوبت از سطح را بررسی کند. باید کارایی خوبی داشته باشد.

به دنبال یک پیمانکار معتمد گچ کاری هستید بهترین انتخاب شماست زیرا راحتی، اطمینان، صرفه جویی در هزینه و شراکت را به مشتریان خود ارائه می دهند.