گذراندن اوقات فراقت در مدرسه به صرف قهوه

دریافت یک تحصیلات عالی خوب، رفتن به کالج و آرزوی برتری آکادمیک چیزی است که رویاهای همه و در نهایت شغل آنها را شکل می دهد. با این حال، تحقق این جاه طلبی ها و دستیابی به این مدارک با تعهد به مطالعه و آمادگی مناسب برای مقالات ترم، امتحانات و تعهدات همراه است.

هیچ فرمول مخفی برای طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه با این چالش ها وجود ندارد. پاسخ کاملاً، به سادگی در کار سخت نهفته است و مهمتر از همه، هرگز چیزی را تا آخرین لحظه رها نکنید!

با این حال، گاهی اوقات کاملاً طبیعی است که دانشجویان دانشگاه یا متخصصانی که به دنبال تحصیلات عالی هستند، به سختی می‌توانند افکار خود را جمع کنند یا به اندازه کافی روی موضوع مورد نظر تمرکز کنند.

در این زمان است که شومیز یقه کراواتی می تواند کمک کند!

قهوه یک نوشیدنی لذت بخش است که به شروع صبح و افزایش انرژی در طول روز کمک می کند. این به این دلیل است که کافئین موجود در قهوه یک محرک ملایم است که از بسیاری جهات می تواند به افزایش ظرفیت مطالعه کمک کند. می تواند به طور مثبت بر خلق و خوی کلی تأثیر بگذارد، هوشیاری و عملکرد را افزایش دهد و در نهایت به توانایی های یادگیری کمک کند.

به این صورت است:

با افزایش تمرکز و تمرکز: قهوه می تواند به جلب توجه به وظیفه اصلی که در این مورد، مطالعه است کمک کند. به خصوص زمانی که حواس‌پرتی‌های زیادی در اطراف وجود داشته باشد، قهوه به جلب توجه به آنچه باید یاد شود، کمک می‌کند، تمرکز را افزایش می‌دهد و فرآیند مطالعه را سازنده‌تر می‌کند.
با تقویت حافظه کوتاه مدت: قهوه برای لاغری شکم و پهلو به حافظه کوتاه مدت (STM) تقسیم می شود. که در یادگیری مطالب جدید فعال است و حافظه بلندمدت (LTM) که اطلاعاتی را حفظ می کند که می تواند بعداً در زندگی به خاطر بیاورد. کافئین هوشیاری را افزایش می دهد و به کاهش خستگی کمک می کند و به STM در توانایی حفظ اطلاعات کمک می کند. بنابراین در طول جلسات مطالعه خسته کننده، اندازه لباس بافتنی نوزاد می تواند مقدار اطلاعات ذخیره شده در STM را افزایش دهد و در نتیجه یادگیری و درک بهتر را تسهیل کند.
با افزایش هوشیاری: کافئین به عنوان یک محرک برای بهبود هوشیاری، توجه و بیداری عمل می کند و بنابراین می تواند روند یادگیری و پردازش اطلاعات را تسهیل کند. این به ویژه هنگام انجام کارهای طولانی، مفصل و خسته کننده مانند خواندن کتاب های درسی مفید است.

  • منابع:
  1. Coffee: A cup that makes studying easier
  • تبلیغات:
  1. ماده معدنی سنگ قیمتی
  2. گزارشی درباره کت
  3. نماد کت سفید را بدانید
  4. تکنیک های انتخاب مبل و صندلی