کربنات سدیم مراغه کک ومک های صورت یک خانم را درمان کرد

در میان مردم کربنات سدیم مراغه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا دارای خاصیت ضدعفونی و پاک کنندگی بالایی است.

کربنات سدیم یک محصول طبیعی غیر آلاینده است که می تواند برای نظافت روزانه خانه بدون خرید مواد شیمیایی مضر برای محیط زیست استفاده شود. به آن سودای لباسشویی نیز می گویند.

نباید آن را با بی کربنات سدیم اشتباه گرفت. سودای لباسشویی یک ماده شوینده پاک کننده، چربی زدا یا ضدعفونی کننده است که توصیه می شود برای نظافت روزانه و همچنین برای نظافت فوق العاده استفاده شود.

همین حالا که زمان تمیز کردن بهاره است، همراه با مواد دیگری مانند سرکه و جوش شیرین. همگی محصولات بی خطری هستند که حتی در حضور دوستان حیوان یا بچه های کوچک قابل استفاده هستند، مضر نیستند و محیط را آلوده نمی کنند.

کربنات سدیم مراغه

خاکستر سودا چیست؟  این نمک سدیم اسید کربنیک است و به صورت پودر سفید، بی بو و دانه ای ظاهر می شود. به آن سودای لباسشویی می گویند زیرا معمولاً به دلیل قدرت سفید کنندگی و چربی زدایی در لباسشویی استفاده می شود.

همچنین می توان از آن برای چربی زدایی و شستن ظروف و کف استفاده کرد. نکته مهم این است که به وفور آبکشی کنید تا پتینه سفید ناخوشایندی که روی سطوح شسته شده با این ماده رسوب می‌کند، از بین برود.

این محصول سازگار با محیط زیست است که آلودگی ایجاد نمی کند و کف تولید نمی کند و در آن موادی مانند سورفکتانت، رنگ، عطر مصنوعی وجود ندارد.

خواص کربنات سدیم: سودای لباسشویی یک نمک دانه ای غنی از خواص است به ویژه اگر برای چربی زدایی یا ضدعفونی سطوح استفاده شود، سطوح خانه را چربی زدایی می کند. هم سطوح و هم لباس ها را ضد عفونی می کند.

لباس های خود را سفید کنید. بوی بد ماشین لباسشویی را از بین می برد. به طور کلی سطوح و کف را تمیز می کند. برای مدت طولانی بدون خراب شدن باقی می ماند.

همچنین به عنوان یک ماده در ساخت صابون ها و مواد شوینده و در تولید کاغذ برای نرم کردن ذرات چوب سلولز استفاده می شود.