پرورش و فروش زالو بهداشتی ارومیه

ارومیه به عنوان یکی از بهترین شهرهای پرورش زالو طبی و بهداشتی می باشد که مسیرهای فروش صادراتی آن نیز با مزیت های رقابتی فراهم شده است.
زالو درمانی از اصلی ترین روش های درمان بیماری ها در طب سنتی می باشد و امروزه با توجه به مطالعات انجام شده در خصوص مزیت های این روش، شاهد آن هستیم که فواید بیشماری را می توان بیان نمود ضمن آن که بیماری های قابل درمان با استفاده از روش زالو درمانی بهداشتی نیز بسیار گسترده می باشند.
پرورش زالو امروزه در کشور ما و در شهرهای مختلف با ظرفیت قابل توجهی انجام می پذیرد ضمن آن که راه اندازی مراکز پرورش زالو نیز با کمترین میزان سرمایه گذاری انجام می پذیرد و این مسئله می تواند بیشترین سودآوری را به همراه آورد.
نکته قابل توجه دیگری که وجود دارد مربوط به روش فروش زالو بهداشتی می باشد که فضای اینترنتی با کمترین هزینه به همراه بیشترین بازدهی توانسته شرایط همکاری لازم را فراهم آورد.

صادرات زالو

صادرات زالو طب سنتی

با توجه به نیاز بازار جهانی به خرید زالو طبی زنده و مرده و با توجه به حجم بالای پرورش زالو در بازار کشور ما، شاهد این مسئله هستیم که موقعیت های صادرات زالو نیز به بهترین شکل فراهم شده است تا در شرایط کاملا بهداشتی بتوان اقدام به عرضه زالو طبی و با بیشترین خواص و فواید نمود.
زالو بهداشتی پرورش یافته در بازار کشور ما برای انواع مصارف درمانی و یا تولید محصولات آرایشی بهداشتی می تواند مورد نیاز باشد که از همین رو مشتریان در موقعیت های مکانی مختلف با کمترین هزینه ممکن می توانند اقدام به سفارشات خرید زالو طبی نموده و آن را در شرایط بهداشتی دریافت نمایند.

منبع: کرم و زالو