پرورش و صادرات زالو طبی تهران

با گسترش یافتن پرورش زالو طبی در شهرهایی همچون تهران، شاهد ایجاد یک موقعیت سودآور در مسیر صادرات آن ها نیز هستیم.
زالو درمانی از جمله طب های سنتی انجام شده در ایران می باشد که با توجه به مطالعات انجام شده در خصوص فواید آن، شاهد این مسئله هستیم که استفاده از زالو طبی در کشورهای توسعه یافته نیز افزایش پیدا کرده و همین مسئله نیاز به پرورش هر چه بیشتر زالو را نیز به همراه دارد.
از مهم ترین نکاتی که در زمینه صادرات زالو باید مورد توجه قرار داد، مربوط به طبی و بهداشتی بودن آن می باشد تا شاهد کسب بهترین نتایج در درمان بیماری های مختلف نیز باشیم.
در صادرات زالو، می توان به روش های مختلفی اقدام نمود که بخشی از آن، اختصاص به صادرات زالوی زنده می باشد و این روش مانند ایران برای درمان بیماری های پوستی، عصبی و همچنین پیشگیری از بسیاری مشکلات خواهد بود.
اما آنزیم های استخراج شده از زالو که به عنوان ماده اولیه مورد استفاده در دارو سازی می باشد نیز به نوبه خود می تواند در صادرات به کشورهای مختلف، مورد نیاز بوده و از همین رو خرید عمده آن نیز برای مشتریان امکان پذیر شده است.

پرورش زالو

تولید و پرورش زالو

در جهت صادرات زالو بهداشتی و طبی به اقصی نقاط جهان، نیاز به یک سرمایه گذاری در مسیر پرورش و تولید آن می باشد و از همین رو دستیابی به این مزیت بیان شده را از طریق این سایت توانسته ایم امکان پذیر نماییم که تازه ترین زالوی زنده برای حوزه های کاربردی مختلف را به همراه قیمت های ویژه ارائه می نماییم تا بتوانید به اهداف اقتصادی خود دست یابید.
منبع: کرم و زالو