پارچه سوییت پوست ماری به شکل عجیبی از بازار ایران ناپدید شد

پوشاک با منشاء مصنوعی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، بخش بزرگی از پارچه های رایج را نشان می دهد و در اکثر فروشگاه های پوشاک وجود دارد، به خصوص کم هزینه.

روندی که برخلاف نیازهای بازار بود اما اثرات مضری برای اکوسیستم به همراه داشت.

پارچه سوییت پوست ماری کیفیت بسیار بالایی را به همراه دارد و برای دوخت انواع لباسها استفاده می گردد.

پارچه های مصنوعی نتیجه سنتز شیمیایی بین عناصر مختلف با منشا معدنی و فرآورده های فرعی نفتی هستند.

همانطور که می توان استنباط کرد، اینها مکانیسم هایی هستند که اثراتی بر محیط زیست دارند و به همین دلیل، انجمن های مختلف زیست محیطی مدتی است که برای کاهش یا حذف این فرآیندها مبارزه می کنند.

پارچه

با این حال، باید در نظر داشت که آنها بسیار پرکاربرد هستند، زیرا در مرحله ایجاد در آزمایشگاه، می توان ویژگی های خاصی را با توجه به نوع الیاف نساجی تولید شده ارائه داد.

به طور خاص، از نخ های مصنوعی برای تولید لباس های ورزشی استفاده می شود که برای آن ها باید ویژگی هایی مانند کشسانی، مقاومت و قابلیت تنفس بازیابی شود.

وقتی در مورد الیاف مصنوعی صحبت می کنیم به دسته های خاصی از پارچه ها اشاره می کنیم که از تبدیل روغن از طریق فرآیندهای شیمیایی به دست می آیند.

اینها باعث ایجاد تعداد بسیار زیادی از انواع مانند اکریلیک، نئوپرن، اکونیل، نایلون، پلی استر، الاستین و الیاف نیولایف می شوند.

ویژگی های پلی استر، اکریلیک و پلی آمید

پارچه های اکریلیک، مانند پارچه های پلی استر، از مواد پلاستیکی ساخته می شوند، حتی اگر انواع مختلفی داشته باشند.

ویژگی های مشترک بیش از یک است و این پارچه ها را از جنبه های خاصی سودمند می کند.

هر دو ماده به طور موثر آب را دفع می کنند، اما تمایل به حفظ بو و لکه دارند.

در واقع برای برخی از انواع لباس ها بسیار مناسب نیستند و به همین ترتیب، هر دو بسیار سازگار با محیط زیست نیستند، حتی اگر پلی استر را بتوان از جهاتی کمتر مضر دانست.