مخلوط جدید سس با این محصولات در آینده

اگرچه برخی در مورد اهمیت کیمیچوری و سس شکلات استدلال می کنند، اما آگاهی از پنج سس مادر فرانسوی ضروری است. آنها ممکن است ترسناک به نظر برسند، اما سس هزارجزیره سالم اعتماد به نفس آشپزخانه شما را تقویت می کند.

با چند ماده ساده (عمدتاً آرد، کره و یک مایع) و چند تکنیک آسان، این پنج سس، که همگی به یک اندازه برای کارنامه آشپزی شما مهم هستند، به عنوان نقطه شروع برای مجموعه ای از دیگر غذاهای کلاسیک عمل می کنند.

هنگامی که احساس این سس ها را پیدا کردید، می توانید آنها را هر زمان که می خواهید فانتزی کنید، هم بزنید. و به زودی، به اندازه کافی اعتماد به نفس خواهید داشت که سنت شکنی کنید و سس بشامل رژیمی را به جایی ببرید که قبلاً هرگز نرفته است.

در اینجا چیزی است که باید در مورد اجزای سازنده سس ها بدانید:
فراتر از طعم، مهم‌ترین عنصر هر سس، توانایی آن در خفه کردن و چسبیدن به هر چیزی است که بر روی آن می‌ریزد، می‌ریزد یا می‌ریزد. یعنی سس را غلیظ و پایدار کنید که با سه روش انجام می شود: روکس، امولسیفایر و کاهش (مایع که به آرامی پخته می شود تا غلیظ شود).

چهار سس از پنج سس انبه ابادانی با یک روکس شروع می شود. روکس نامی فانتزی برای آرد مخلوط با چربی است. مقدار مساوی کره و آرد روی حرارت متوسط ​​پخته می شود سپس مایعی به آن اضافه می شود.

سپس این مخلوط می جوشد، غلیظ می شود (کاهش می یابد) و پایه سس شما می شود. فقط توجه داشته باشید، اگر سس سفید درست می‌کنید مانند بشامل یا ولوته کره را قهوه‌ای نکنید، زیرا باعث تیره شدن محصول نهایی می‌شود. آخرین سس مادر محصول امولسیون سازی است که در ادامه توضیح خواهم داد.

اگر ماکارونی و پنیر خانگی، مادام کروک کلاسیک یا لازانیا خورده اید، به احتمال زیاد خامه ای غنی از بشامل را تجربه کرده اید. می توان آن را در ابتدایی ترین شکل خود فقط با ترکیب روکس و خامه درست کرد، یا می توان آن را با مواد دیگر مخلوط کرد تا سس های جدیدی ایجاد شود: مورنی با افزودن گرویر یا پارمزان و سس سالاد طبیعی با افزودن حدس زدید درست می شود.

پخت ماک و پنیر به این معنی است که بهترین ها را از هر دو دنیا دریافت می کنید: رویه ترد و فضای داخلی خامه ای. جاش کوهن، سازنده دستور غذا، ترفندی برای جلوگیری از خشکی در حین پخت دارد: پاستا را کم بپزید و از سس پنیر اضافی استفاده کنید.

  • منابع:
  1. The 5 French Mother Sauces Every Cook Should Know
  • تبلیغات:
  1. توت میوه ای بسیار شگفت انگیز
  2. چند روش برای پولدار شدن در بیست سالگی
  3. کشف کیک هایی از جنس طلا!
  4. سیب سبز برای درمان انواع نوع دیابت