لامپ کم مصرف 40 وات دلتا برای کودکان خطرناک است

نصب لامپ کم مصرف 40 وات دلتا  آسان و ایمن است، اگر می خواهید آنها را در پریزهای لامپ سنتی قرار دهید، نگران نباشید.

ال‌ای‌دی‌ها نسخه‌های سازگار برای همه سیستم‌های ولتاژ اصلی در دسترس هستند، بنابراین برای درست کارکردن نور لامپ های کم مصرف نیازی به ترانسفورماتور ندارید.

خوشبختانه امروزه نصب آسان تر است.با این حال، تصور نکنید که همه محصولات لامپ های کم مصرف دارای کیفیت روشنایی بالایی هستند.

لامپ های دارای گواهینامه هایی به دقت در شرایط آزمایشگاهی آزمایش شده اند. با این حال، محصولات بی کیفیت نیز در بازار وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید.

روشنایی لامپ های کم مصرف نشان دهنده آخرین پیشرفت در صنعت روشنایی است.

بهره وری انرژی و طول عمر قابل توجه فناوری لامپ های کم مصرف، تمام پتانسیل را برای تغییر روشی که سازمان ها با کاهش هزینه برق و مصرف کلی انرژی ایجاد می کنند، در اختیار دارد.

لامپ

روشنایی لامپ های کم مصرف چیست؟ لامپ های کم مصرف مخفف دیود ساطع کننده نور است.

لامپ های کم مصرف یک وسیله نیمه هادی است که از طریق فرآیندی به نام الکترولومینسانس نور تولید می کند.

هنگامی که جریان الکتریکی را از مواد نیمه هادی عبور می دهید، نور مرئی ساطع می کند. به این ترتیب، یک لامپ های کم مصرف کاملاً در تضاد با یک سلول فتوولتائیک است، که سلولی است که در آرایه های خورشیدی برای تبدیل نور مرئی به الکتریسیته استفاده می شود.

ما سال‌هاست که از فناوری پشت لامپ های کم مصرف می‌دانیم. با کمک به توسعه ترانزیستورهای حالت جامد، فناوری لامپ های کم مصرف به فرود یک فضانورد در ماه و ایجاد رادیوهای قابل حمل کمک کرد!

در اوایل دهه 60، یک دانشمند جوان که برای جنرال الکتریک کار می کرد، اولین لامپ های کم مصرف را توسعه داد.

شرکت ها برای اولین بار از آنها به عنوان چراغ های نشانگر برای بردهای مدار استفاده کردند و آنها به دلیل دوام و کارایی انرژی معروف شدند. بسیاری از شهرداری ها از نسل دوم لامپ های کم مصرف استفاده کردند.

که در دهه های 80 و 90 در دسترس قرار گرفت، به عنوان جایگزینی برای لامپ های رشته ای سنتی در چراغ های خیابان. برخی از مردم شروع به آزمایش با استفاده از آنها به عنوان جایگزینی برای چراغ های فلورسنت در تابلوهای فضای باز کردند.