قفسه مناسب خرده فروشی و عمده

اطلاعات بسیار در مورد نحوه تبلیغات در خرده فروشی به تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و استفاده از تابلوها و بنرهای بالای سر اشاره دارد.

با این حال، هنگامی که مشتری وارد یک کسب و کار می شود، خرده فروشان باید تلاش کنند و آنها را به سمت خریدهای بیشتر و افزایش ارزش سبد خرید سوق دهند. در حالی که پوسترها و بنرها می توانند به تأثیرگذاری بر خریداران به سمت راهروها و مناطق خاص کمک کنند، تابلوهای لبهقفسه ابزار پایه دار می توانند به عنوان یک پیام هدفمندتر عمل کنند و چشم را به سمت مارک ها و تبلیغات خاص تر جلب کنند.

راهنمای ما برای تبلیغات قفسه‌های خرده‌فروشی توضیح می‌دهد که چگونه خریداران تحت تأثیر تابلوهای قفسه در فروشگاه قرار می‌گیرند و توصیه‌هایی در مورد استفاده حداکثری از نمایش‌های قفسه فلزی خرده‌فروشی ارائه می‌دهد.

طیف وسیعی از روش های تبلیغاتی قفسه فلزی گالوانیزه وجود دارد که متناسب با انواع قفسه ها و اهداف مختلف است. اینها شامل نوارهای داده، سخنگوها و تکان دهنده ها، در میان دیگران است – بعداً در مورد آنها بیشتر خواهیم شد.

اما، اولا، چگونه تابلوهای قفسه بر مشتریان تأثیر می گذارد؟

مطالعات متعدد نشان داده اند که چگونه تابلوهای قفسه بر تصمیم گیری مصرف کننده تاثیر می گذارد. بسیاری از این مطالعات بر روی این موضوع تمرکز کرده اند که چگونه خرده فروشان می توانند خریداران را به انتخاب های سالم تر ترغیب کنند، با این حال، یافته های این مطالعات می تواند در طیف گسترده ای از سناریوهای POS اعمال شود.

برخی از آنها بررسی کرده‌اند که چگونه می‌توان از قفسه‌گفتگوها در داروخانه‌ها برای ترویج غربالگری‌ها و سایر اطلاعات مرتبط با سلامت، به عنوان شکلی از “مداخله بازاریابی اجتماعی منفعل” استفاده کرد .

تصویر زنی را نشان می دهد که یک محصول را از قفسه های سوپرمارکت انتخاب می کند
بسیاری از مطالعات نشان داده اند که تابلوهای قفسه می توانند بر تصمیمات مشتری در فروشگاه تاثیر بگذارند.
به طور مشابه، مطالعه دیگری به این موضوع پرداخت که چگونه تابلوهای قفسه در سوپرمارکت ها می توانند انتخاب های غذایی سالم را تشویق کنند.

این مطالعه در سال 2012 نشان داد که علائم قفسه ابزار پلاستیکی منجر به خرید مقدار بیشتری از سبزیجات سبز شده است [3]. یک مطالعه در سال 2015 در مورد تصمیمات مصرف کنندگان در فروشگاه نشان داد که مردم در صورت وجود علائم، مدت طولانی تری به محصولات نگاه می کنند.

زمانی که تابلویی در جلوی قفسه قرار می‌گیرد، [مشتریان] به محصولات مورد نظر بیشتر نگاه می‌کنند.
– کلمنت، آستروپ و فورسبرگ (2015).
این مطالعات به وضوح نشان می‌دهد که استفاده از علائم روی قفسه‌بندی می‌تواند بر انتخاب‌های مصرف‌کننده تأثیر بگذارد، و خرده‌فروشان زیرک باید از این دانش به نفع خود استفاده کنند تا فروش و میانگین ارزش سفارش را افزایش دهند.

کدام تابلوهای قفسه مغازه را نیاز دارم؟ 6 نوع نگهدارنده علامت قفسه:
نوار داده ها
نوارهای قفسه بندی داده ها را در لبه های قفسه شما نمایش می دهند، مانند اطلاعات ضروری قیمت گذاری.
SHOP DATA Strips

اکثر قفسه‌بندی‌های خرده‌فروشی به استفاده از نوارهای داده برای لبه‌های قفسه برای نمایش نام محصول، قیمت، بارکد و شماره محصول متکی است. همچنین می توان از آنها برای نمایش رنگ های برند و اطلاعات تبلیغاتی استفاده کرد.

وبلرها
Wobblers کمک می کند تا به سرعت توجه را جلب کنید و مشتریان گذرا را به سمت نمایش قفسه خرده فروشی خود جلب کنید.
فروشگاه قفسه ووببلرز

وبلورهای خرده فروشی از قفسه بندی پروژه می کنند، به سمت مشتریان می پرند و توجه آنها را جلب می کنند. اگرچه برخی از انواع را می توان در یک موقعیت خاص ثابت کرد، اما نام خود را از روشی که به آرامی در یک نسیم خفیف می لرزند به دست آورده اند.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. عفونت شدید یک شخص به دلیل استفاده بیش از حد شلوار جین
    2. شناخت مکانیسم و شبکه دفاعی توت فرنگی
    3. با استفاده از پارچه می توانید برای خود چتر درست کنید
    4. با جوراب سفره هفت سین بسازید