فوم eva درمان قوس کمر است

برش فوم eva به اندازه مناسب از  نکات مفید اندازه گیری در خانه است. سفارش فوم برش به اندازه می تواند راهی سریع و ساده برای جایگزینی فوم برای کوسن های شما باشد.

بسیاری از فوم‌های باکیفیت روکش داخلی با کلیک یک دکمه به وفور در دسترس هستند. تنها چیزی که نیاز دارید کوسن، یک متر نواری و خواندن نکات زیر است.

حتی می‌توانید از سرویس برش به اندازه  برای تهیه کف تشک کمپروان، روکش کاروان، کوسن‌های صندلی پنجره و موارد دیگر استفاده کنید.

اندازه گیری برش فوم به اندازه، ابتدا فوم قدیمی را از روی جلد آن جدا کرده و پوشش را صاف قرار دهید.

فوم

فوم قدیمی را می توان دور انداخت زیرا با گذشت زمان شکل و اندازه خود را از دست می دهد. در حالی که پوشش صاف است، آن را کشیده و در امتداد درزها از گوشه به گوشه اندازه بگیرید.

اگر پوشش دارای لوله کشی است، اطمینان حاصل کنید که بین لوله ها اندازه گیری کنید. عرض کوسن را اندازه نگیرید زیرا ممکن است کشیده شده باشد.

به طور مشابه، برای کوسن هایی که شکل می گیرند، می توانید از همین روش برای ابعاد اضافه شده استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که در امتداد درزها اندازه گیری می شوند.

پس از آن، روند را برای عمق پوشش تکرار کنید. با این حال، مطمئن شوید که اندازه گیری های خود را با بیش از یک گوشه دوباره بررسی کنید.

در صورت عدم استفاده از روکش الیافی، می توان توصیه کرد که تا 25 میلی متر 1 اینچ به عمق اندازه گیری فوم اضافه کنید.

این می تواند به پر کردن بالشتک کمک کند زیرا کف به راحتی فشرده می شود. افزودن روکش های الیافی مانند داکرون و جوراب شلواری می تواند قرار دادن فوم را در روکش های بالشتک مبل آسان تر کند، اما باید با هم خریداری شوند.

بسیار محدودتر است فوم پلی اتیلن به راحتی در طیف گسترده ای از رنگ ها در دسترس است.

تنها محدوده بسیار محدودی از فوم پلی یورتان ارائه می دهد که این فوم پلی اورتان در برابر آسیب های سطحی بسیار آسیب پذیر است.

فوم پلی اتیلن بسیار مقاوم است از طرف دیگر، اگر سؤال خاصی دارید تمام فوم های برش خورده به صورت رایگان از طریق فروشگاه آنلاین ما ارائه می شود.