فروش نوع تقلبی زغفران در تهران

یکی از قدیمی ترین و همچنین شناخته شده ترین کاربردهای زعفران در تهران در طب سنتی، درمان طبیعی دردهای شکمی، سوزش سر دل، سوء هاضمه، بیماری های زخم معده و بهبود مجاری گوارشی است.

کم خونی:
زعفران همچنین دارای حجم بالایی از آهن است که می تواند با افزایش گلبول های قرمز به گردش خون کمک کرده و کم خونی و علائم آن را بهبود بخشد.

دیابت و سطح گلوکز خون:
منگنز قابل توجه موجود در زعفران می تواند سطح گلوکز خون را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کاهش دهد. همچنین کروستین موجود در زعفران تحمل انسولین را بهبود می بخشد و به کاهش سطح گلوکز خون نیز کمک می کند.

زعفران

بیماری پارکینسون و آلزایمر:
کروستین موجود در زعفران برای پیشگیری از بیماری هایی مانند پارکینسون مفید است و مطالعات نشان می دهد که زعفران می تواند حافظه را بهبود بخشد و کروستین و کروسین موجود در زعفران می تواند برای درمان آلزایمر و زوال عقل مفید باشد.

فشار خون:
مقدار بالای پتاسیم و منیزیم موجود در زعفران می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

درمان بی خوابی:
زعفران دارای خواص آرام بخش طبیعی زیادی است، گفته شده است که استفاده از یک لیوان زعفران قبل از خواب می تواند به افزایش کیفیت خواب و درمان بی خوابی کمک کند.

سرطان:
تحقیقات اخیر در مورد زعفران هندی زعفران یکی از بهترین گیاهان دارویی حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند رادیکال های آزاد بدن را کاهش داده و هر نوع خطر مرتبط با سرطان و متاستاز سلول های سرطانی را کاهش دهد.

سلامت قلب:
چندین مطالعه نشان می دهد که آنتی اکسیدان قابل توجه موجود در زعفران می تواند به سلامت قلب کمک کند و خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با قلب و تصلب شرایین را کاهش دهد.

لاغری و کاهش وزن:
برخی تحقیقات اولیه حاکی از آن است که زعفران دارای خاصیت کاهش اشتها بوده و از اشتها که می تواند باعث لاغری و کاهش وزن در افراد چاق شود، جلوگیری می کند.