عرق نعناع صادراتی خواب آورتر از دیازپام است

یک انتخاب ایده آل قبل از خواب عرق نعناع صادراتی است، زیرا به طور طبیعی بدون کافئین است. شواهد علمی اندکی نشان می دهد که چای نعناع فلفلی برای خواب مفید است.

با این حال، این یک نوشیدنی بدون کافئین است که ممکن است به شما کمک کند قبل از خواب آرام شویدممکن است خواب شما را بهبود بخشد

علاوه بر این، ظرفیت نعناع به عنوان یک شل کننده عضلانی ممکن است به شما کمک کند قبل از خواب آرام شوید. با این حال، شواهد علمی زیادی وجود ندارد که نعناع فلفلی خواب را افزایش دهد.

با این حال، یک مطالعه نشان داد که استنشاق سه قطره روغن نعناع فلفلی در روز در یک دوره 7 روزه کیفیت خواب را در افراد مبتلا به سرطان بهبود می‌بخشد.

با این حال، مطالعات با کیفیت بالا در مورد اثرات نعناع بر خواب مورد نیاز است.

عرق

ممکن است به کاهش وزن کمک کند، چای نعناع به طور طبیعی بدون کالری است و طعم شیرین و دلپذیری دارد که آن را انتخابی هوشمندانه برای کاهش وزن می کند.

با این حال، تحقیقات زیادی در مورد اثرات چای نعناع بر وزن وجود ندارد. در یک مطالعه در سال 2013 بر روی 13 فرد سالم، مصرف یک کپسول روغن نعناع منجر به کاهش اشتها در مقایسه با عدم مصرف نعناع شد.

از سوی دیگر، یک مطالعه حیوانی نشان داد که موش‌هایی که عصاره نعناع دریافت کردند، وزن بیشتری نسبت به گروه کنترل داشتند. بنابراین، تحقیقات بیشتری در مورد نعناع و کاهش وزن مورد نیاز است.

ممکن است آلرژی فصلی را بهبود بخشد، نعناع فلفلی حاوی رزمارینیک اسید، یک ترکیب گیاهی است که در رزماری و گیاهان خانواده نعناع یافت می شود.

اسید رزمارینیک با کاهش علائم واکنش های آلرژیک، مانند آبریزش بینی، خارش چشم، و آسم مرتبط است.

در یک مطالعه در سال 2004 بر روی 29 فرد مبتلا به آلرژی فصلی، افرادی که مکمل خوراکی حاوی رزمارینیک اسید به مدت 21 روز دریافت کردند.

آن ها علائم کمتری از خارش بینی، خارش چشم و سایر علائم را نسبت به کسانی که دارونما دریافت کردند، داشتند.

در حالی که مشخص نیست که آیا مقدار رزمارینیک اسید موجود در نعناع فلفلی برای تأثیر بر علائم آلرژی کافی است یا خیر.