زالو درمان ویروس HIV

ویروس hiv چیست؟ آیا در طب مدرن بیماری ایدز قابل درمان است؟ با ارائه کدام دلیل پزشکان طب سنتی درمان قطعی بیماری ایدز را زالو درمانی می دانند؟
زالوی طبی معجزه خلقت خداوند تبارک و تعالی بیماران را درمان نمی کند بلکه آن ها را شفا می دهد چرا که بعد از گزش بی درد خود فقط خون آلوده را در بدن شناسایی کرده و با مکش قوی خود آن را از عمق رگ های بدن بیمار خارج می کند و در حین مکیدن خون آلوده از بدن و یا صورت بیمار یکصد ماده مفید و درمانی را به بدن وی وارد می کند که این مواد علاوه بر رقیق کردن خون و درمان انواع بیماری های داخل بدن سیستم ایمنی بدن را نیز در برابر ابتلا به بیماری های جدید مقاوم می کند.

آیا زالو می تواند بیماری ایدز را درمان کند؟

اینکه انواع زالو مانند زالو سیاه و زالو قرمز ویروس کش است بر کسی پوشیده نیست چرا که موادی که از براق او ترشح و وارد بدن می شود تمام باکتری ها و قارچها و میکروب ها را از بین می برد حال ویروس اچ آی وی که یک ویروس حمله کننده و مختل کننده سیتم ایمنی بدن انسان است و ورود آن از طریق خون به بدن صورت می گیرد و اینکه این بیماری کاملا مسری می باشد و راه انتقال آن به خون از طریق آمیزش جنسی و یا زخم خونی و یا مادر باردار به نوزاد می باشد متأسفانه در طب مدرن برای این بیماری علاج و درمانی وجود ندارد و مبتلایان به این بیماری از دنیا می روند ولی اخیرا پزشکان طب مدرن در کشور های توسعه یافته آن هم در مجهز ترین لابراتوار ها درمان این بیماری را کشف کرده اند و آن هم فقط از طریق زالو درمانی توسط پزشکان طب سنتی امکان پذیر است از بزاق زالو ماده ای به نام(LDTI) ترشح می شود و این ماده و اثری که در کشتن ویروس HIV دارد در کتاب«Mwdical Leech theropy» ثبت شده است،
منبع: کرم و زالو