زالویی که جان دختری را نجات داد!

از زمانهای قدیم از زالو برای درمان بیماریهایی نظیر آرتروز و برخی جراحیها استفاده می شده است و نتیجه خوبی نیز در بر داشته است. امروزه از زالو در جراحیهای پلاستیک نیز استفاده می شود و برخی بیماریهایی که نیاز به میکروسکوپ دارند نیز از روش زالو درمانی کمک می گیرند. زالوها سبب خون رسانی به زخمها و جراحتها می شوند که روند بهبود آن را تسریع می بخشند. آراد برندینگ شما را به خواندن مطالبی بیش تر در خصوص این محصول دعوت می کند.

زالوها دارای سه آرواره و ردیفهای کوچکی از دندان دارند که زمانی که بر روی موضع قرار می گیرند با استفاده از دندان و آرواره های خود سبب مکش خون آلوده بدن می شوند. این کار سبب رقیق شدن خود فرد شده و یک پاکسازی طبیعی انجام شده است. به طور معمول زالو بین 20 تا 45 دقیقه بر روی موضع قرار می گیرد و 15 میلی لیتر خون را می مکد. قیمت زالو دریایی با توجه به نوع بهداشتی و طبی متغییر است و بیش تر زالوهای پزشکی در مجارستان و سوئد پیدا می شوند.

زالو درمانی می تواند عوارض بیماریهای نظیر دیابت، ناراحتیهای قلبی و عروقی و غلظت خون را کاهش دهد. همچنین افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند برای بهبود جای زخم خود می توانند از زالو درمانی استفاده کنند. فروش زالو دریایی شیراز با توجه به نوع زالو متفاوت است و هر کدام در محل مناسبی قابلیت رشد و تکثیر دارند.