زالویی که با خوردن خون کودک تبدیل به عروس دریایی شد!

امروزه از زالو برای رفع التهاب در ناحیه ای که بر روی آن جراحی انجام شده است استفاده می شود. همچنین برخی از کشورها از زالو برای درمان بیماریهایی نظیر آرتروز، مشکلات مفصلی، کلیوی و آرتریت استفاده می کنند. زالوها با مکیدن موضعی که توسط درمانگر مشخص می شود آنزیمهای ضد درد و ضدالتهاب وارد بدن بیمار می کند. آراد برندینگ شما را به خواندن مطالبی بیش تر در خصوص این محصول دعوت می کند.

افرادی که دارای پوست لک دار و جوش دار هستند می توانند از زالو درمانی استفاده کنند و پوست خود را از آلودگی پاک سازی کنند. این محصول برای بیماریهای قلبی و عروقی نیز مفید است و می تواند روش خوبی برای برطرف کردن تنگی عروق قلب باشد. قیمت زالو طبی با توجه به نوع طبی یا آرایشی آن متفاوت است.

زالوهایی که در برخی از دریاچه ها وجود دارند مناسب استفاده انسان نبوده زیرا ممکن است با خود بیماری جدیدی به انسان منتقل کند. فردی در رودخانه ای زالویی را شکار کرد و بر روی پوست خود گذاشت و دچار مسمومیت گردید و دچار توهم کوتاه مدتی شد و مدام تکرار می کرد زالو تبدیل به عروس دریایی شد! برای خرید زالوی زمینی طبی می توانید به مراکز معتبر و فعال در این زمینه که دارای پروانه وزارت بهداشت است مراجعه نمایید.