جارو دستی شمالی از جارو برقی بهتر تمیز می کند

به اعتقاد من، اکثر ما به طور تصادفی جارو دستی شمالی می گیریم بدون اینکه زیاد فکر کنیم. ما جارو را برمیداریم فقط به این دلیل که در تمام عمر از آن استفاده میکردیم و مادرانمان هم از آن استفاده میکردند.

ممکن است یک تبلیغ یا یک برنامه فروش تلویزیونی را تماشا کرده باشیم که در آن جارو، جارو یا کمک تمیزکننده تبلیغ می‌شود و معتقدیم که بهترین وسیله برای استفاده در خانه است.

می دانم که بارها و بارها مرتکب این اشتباه شده ام و مطمئنم شما و بسیاری از افراد دیگر مانند ما نیز مقصر بوده ام. جارو یا جارو پاک کن به خانه می آوریم و متوجه می شویم که آن چیزی نیست که واقعاً به آن نیاز داشتیم.

این واقعا کار را آسان تر یا بهتر از کاری که ما استفاده می کردیم نمی کند. در بسیاری از موارد، من متوجه شده ام که محصول کاملاً بی فایده و هدر دادن پول است.

بیشتر اوقات این جاروها و جاروهای فانتزی همانجا به دیوار تکیه داده بودند تا زمانی که به آنها داده می شد یا بیرون می ریختند.

جارو

پس از هدر دادن زمان و پول زیادی برای محصولی که فکر می کردم بی فایده است، در نهایت تصمیم گرفتم روی جاروها و جاروها تحقیق کنم تا بفهمم کدام یک برای کجا بهتر کار می کنند.

از زمانی که خودم را در مورد جاروها و جاروها آموزش دادم، صرفاً به این دلیل که از وسایل تمیزکننده مناسب و به روش درست استفاده می‌کنم، به پاک‌کننده‌ای بسیار بهتر و کارآمد تبدیل شده‌ام.

بنابراین، اگر می‌خواهید خانه تمیزتری با تلاش بسیار کمتر داشته باشید، ادامه مطلب را بخوانید. جاروی نرم، این جاروها اساساً در داخل خانه استفاده می شوند زیرا سطح کف را علامت گذاری نمی کنند یا آسیب نمی بینند.

از آن ها برای جمع آوری ذرات ریزتر و گرد و غبار استفاده می شود. این جاروها دارای موهای نرمی هستند که انتهای آن ها از هم جدا شده و فرسوده شده اند.

پرزهای بدون پرچم سخت، این جارو ها موهای سفت دارند و بهترین استفاده را برای جمع آوری زباله های بزرگتر و ورود به شیار ها دارند. بهتر است از آن ها در فضای باز و سطوح ناهموار استفاده شود.

موهای این جارو بلندتر از موی های پرچمدار است. آنها نیز سخت تر هستند. انتهای آن فرسوده نیست.