تولید و فروش زالو طبی شیراز

تولید زالو طبی به عنوان یکی از فعالیت های اقتصادی و قابل سرمایه گذاری می باشد که فروش نمونه های قابل تکثیر آن در شیراز و هر شهری قابل انجام خواهد بود.
پرورش زالو امروزه با توجه به اهمیت و ارزشی که در زالو بهداشتی و طبی وجود دارد، در ظرفیت های بالایی انجام می شود اما توجه داشته باشید که بیش از 650 نمونه زالو در جهان وجود دارد که تنها پانزده نوع آن را می توان در صنعت طب پزشکی مورد استفاده قرار داد.
در معرفی زالو می توان به این نکته اشاره نمود که دارای اندام های جنسی نر و ماده بوده اما در ابتدای تولد، تنها از اندام های جنسی نر برخوردار است و پس از چهار ماه می تواند اقدام به تولید مثل نماید.
پرورش و تکثیر زالو با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده می تواند در مکان های متعددی از جمله مخازن پلاستیکی، حوضچه های سیمانی و یا برکه ها و … قابل انجام باشد و در هر کدام از این موارد نیز زالو ها را می توان با ظرفیت های مختلفی پرورش داد.
هر یک از این روش های بیان شده به نوبه خود می تواند دارای مزیت ها و معایبی باشند و از همین رو توجه به این نکات در انتخاب یک روش مناسب برای تکثیر زالو طبی تاثیر می گذارد.
یکی از اصلی ترین نکاتی که در تولید زالو باید مورد توجه قرار گیرد مربوط به غذای آن می باشد و استفاده از غذای ارگانیک به عنوان یکی از روش های کاملا بهداشتی محسوب می شود که می تواند مورد مصرف برای زالو قرار گیرد.

صادرات زالو به روسیه

روسیه به عنوان یکی از کشورهای مصرف کننده زالو محسوب می شود که در صنعت پزشکی خود از این زالوهای طبی استفاده گسترده ای می نماید. از همین رو با پرورش هر چه بهتر و بهداشتی تر زالو، این امکان نیز فراهم می شود که مشتریان بتوانند در مسیرهای صادراتی، اقدام به خرید عمده آن نمایند.
منبع: کرم و زالو