اقدام عجیب دولت برای مهار رشد و تولید وسایل پلاستیکی اشپرخانه به همراه بطری پلاستیکی

در امارات متحده عربی، بازیافت عمدتاً برای دفع زباله های پلاستیکی استفاده می شود. با این حال، عمل بازیافت بطری های پلاستیکی استفاده شده بسیار نادر است (تقریباً 50٪) در میان ساکنان.

مطالعه دیگری که درباره بطری پلاستیکی در امارات متحده عربی انجام شد، روند مشابهی را نشان داد، که در آن 22 درصد از پاسخ دهندگان از مزایای بازیافت پلاستیک اطلاع داشتند.

با این حال، تنها 16٪ یافت شد که همیشه بازیافت را تمرین می کنند. با توجه به این شیوه بازیافت کم و تولید بیش از حد زباله، از ظرفیت دفع فراتر رفته است که منجر به مشکل زباله های پلاستیکی در امارات شده است.

نگرانی جدیدترین وسایل پلاستیکی اشپزخانه یک فرد، عامل تعیین کننده رویه های دوستدار محیط زیست است، مانند بازیافت آنها و انتخاب محصولات سازگار با محیط زیست.

از این رو، بر اساس نتایج خلاصه شده، دانستن اینکه پاسخ های یک فرد به سؤالات نظرسنجی چقدر می تواند نتیجه را پیش بینی کند که چقدر مایل به تولیدی ظروف پلاستیکی است، مفید است.

برای این کار، ما چهار تکنیک یادگیری ماشین را به کار بردیم. . روش‌ها تجزیه و تحلیل تفکیک‌کننده فیشر (FDA)، ماشین‌های بردار پشتیبان (SVM)، جنگل تصادفی (RF) و تقویت بودند.

Boosting از نظر پیش‌بینی بدترین عملکرد را با ضریب خطای 45% داشت و سه روش دیگر نیز دارای ضریب خطای بالای 42% بودند. این بدان معناست که متغیرها تنها در 50 درصد مواقع می‌توانند تمایل به خرید بطری‌های آب زیست تخریب‌پذیر را پیش‌بینی کنند.

برای مقاصد آشامیدنی، ساکنان امارات سه گزینه روشن دارند: آب لوله کشی، ظروف بطری قابل استفاده مجدد 5 گالن و ظرف یکبار مصرف میوه. آب لوله کشی در امارات متحده عربی بیشتر از آب شیرین شده دریا سرچشمه می گیرد.

آب لوله کشی تولید شده در امارات قابل شرب بوده و از استانداردهای دقیق و با کیفیت آب پیروی می کند. با این حال، ناخالصی‌ها می‌توانند پس از تصفیه آب از طریق شبکه توزیع آب یا از طریق مخازن آب زیرزمینی یا پشت بام واقع در محل‌های مسکونی، به خصوص اگر این مخازن به طور منظم تمیز نشوند، در آب ایجاد شود.

  • منابع:
  1. A Survey on the Use of Plastic versus Biodegradable Bottles for Drinking Water Packaging in the United Arab Emirates
  • تبلیغات:
  1. کنسانتره میوه ضد خارش پوست است
  2. راز موفقیت زندگی در مریخ در چه بود
  3. اثرات سلامتی مصرف شیر گاو در نوزادان تا 3 سال
  4. حوله را می توانید بجای پتو استفاده کنید