اسکالپ وین سوپا یکبار مصرف را می توان چندین بار استفاده کرد

ست‌ های سوزن‌های پروانه‌ ای یا اسکالپ وین سوپا ، دستگاه‌های پزشکی استریل و یک‌بار مصرف هستند که از یک سوزن بالدار متصل به لوله‌ای انعطاف‌پذیر که با اتصال Luer Lock ختم می‌شود که امکان سازگاری با خط تزریق را فراهم می‌کند، تشکیل شده‌اند.

ست ورید پوست سر از پنج عنصر تشکیل شده است: غلاف محافظ سوزن، یک سوزن کوتاه با یک اریب کوتاه از جنس استنلس استیل، یک توپی پلاستیکی متشکل از یک یا دو بال نرم که برای گرفتن و محکم کردن دستگاه استفاده می شود.

و یک لوله PVC انعطاف پذیر شفاف، یک اتصالات قفل لوئر زن که می تواند توسط یک کلاهک لوئر یا یک اتصال دهنده بدون سوزن سوپاپ چند فعال مسدود شود.

اسکالپ

ست های ورید پوست سر معمولا در موارد زیر استفاده می شود: تزریق مکرر کوتاه مدت و یا تزریق حجم کم دارو یا مشتقات خون، نمونه گیری یکباره خون، سیاهرگ سخت یا با قطر کوچک مانند نوزادان و کودکان.

می‌تواند طیف کاملی از مجموعه‌ های اسکالپ وین را با یا بدون ویژگی‌های ایمنی ارائه دهد تا سوزن پروانه را پس از استفاده و قبل از دور انداختن مجدداً درپوش بگذارد.

محدوده سنج: سوزن آتروماتیک پروانه ای. محل های دسترسی وریدی در کودکان خردسال شامل دست ها، پاها، ساعد و پوست سر است. شایع ترین دلایل درمان داخل وریدی در نوزادان، تحویل مایعات نگهدارنده، خون و فرآورده های خونی، داروها و تغذیه است.

ورید های پوست سر معمولاً برای اطمینان از دسترسی نوزادان و نوزادان پس از تلاش های ناموفق برای کانولاسیون ورید های اندام فوقانی و تحتانی استفاده می شود. ورید های پوست سر در این گروه سنی تثبیت و دسترسی آسان را ارائه می‌کنند.

ورید های پوست سر در نوزادان و شیرخواران معمولاً دارای چربی زیر پوستی کمتری در مقایسه با سایر نواحی محیطی هستند تا امکان تجسم و کانولاسیون آسان‌ تر را فراهم کنند.

قفل لوئر بال پروانه، بال دوگانه موقعیت ایمن و پایدار کاتتر را فراهم می کند. قفل لوئر عدم وقوع تصادفی جدا شدن را تضمین می کند.

لغزش بال پروانه لوئر، بال دوگانه، محل قرار دادن کاتتر را ایمن و پایدار می کند. لغزش لوئر سهولت در جدا کردن کل ورید پوست سر را فراهم می کند.